
Wszystkie zakupione towary zapakowane są w oryginalne opakowania, dostarczone wraz z produktem przez producenta.
Towary wrażliwe na uszkodzenia w transporcie są dodatkowo zabezpieczane folią bąbelkową lub innym materiałem mającym na celu jak najlepsze zabezpieczenie przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie. Takie przesyłki dodatkowo są oznaczone przed odebraniem przez kuriera jako przesyłka niestandardowa, wymagająca ostrożnego sortowania i transportu.
Razem z zakupionym towarem wysyłany jest dowód zakupu w postaci paragonu lub na życzenie faktury vat.
Istnieje także możliwość odbioru zamówionych produktów w naszej siedzibie. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt celem umówienia się, aby zamówiony produkt został przygotowana do odbioru. W naszej siedzibie jest możliwość zapłacenia kartą lub gotówką.
USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRAKCIE TRANSPORTU
Dokładamy wszelkich starań, by zabezpieczyć przesyłane produkty tak, by dotarły nienaruszone do Kupującego, niemniej może się zdarzyć, że paczka w drodze ulegnie uszkodzeniu. Co należy zrobić w takim przypadku?
- Przesyłka została wysłana kurierem
- uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki - należy spisać protokół szkody z kurierem, który dostarczył paczkę (w razie odmowy spisania protokołu przez kuriera, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do Biura Obsługi Klienta danego przewoźnika)
- uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki - szkodę należy zgłosić do przewoźnika w celu spisania protokołu niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 5 dni od daty odebrania przesyłki (należy przygotować numer listu przewozowego, zawartość i wartość przesyłki). Do czasu przyjazdu kuriera, odbiorca powinien pozostawić przesyłkę wraz z opakowaniem do inspekcji kuriera. - Przesyłka wysłana do Paczkomatu
- uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki - procedurę reklamacyjną można zainicjować już podczas odbioru przesyłki ze skrytki w paczkomacie, poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w paczkomacie, należy niezwłocznie ponownie umieścić przesyłkę w skrytce, pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Operator po wyjęciu przesyłki z paczkomatu i dostarczeniu jej do Oddziału przez Kuriera, dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie firmy Inpost;
- uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki - mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną przesyłką paczkomatową do placówki Operatora niezwłocznie, a najpóźniej niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody.