Jak kupować?

Zakupy

W celu dokonania zakupu wybranego produktu, należy kliknąć na przycisk "Do koszyka" znajdujący się pod wybranym produktem. Aby zakończyć zakupy należy kliknąć na przycisk "Zamawiam" znajdujący się w prawym, dolnym rogu ekranu.

Jeżeli chcemy kontynuować zakupy po uprzednim dodaniu produktu do koszyka, należy kliknąć na przycisk w lewym, dolnym rogu ekranu "Kontynuuj zakupy".

Aby złożyć zamówienie należy kliknąć "Zamawiam". Następnie zostaniemy przekierowani do karty z danymi Klienta, której wypełnienie jest obligatoryjne do realizacji wysyłki.

Po wypełnieniu wymaganych danych należy kliknąć na "Podsumowanie" w prawym, dolnym rogu, co przeniesie nas do podsumowania zakupów z widocznym adresem Zamawiającego i do wysyłki oraz łącznymi kosztami do zapłaty. Aby dokonać zakupu należy kliknąć na "Potwierdzam zakup".

W przypadku złożenia zamówienia na kwotę  wyższą niż 1500 zł wymagane jest wpłacenie zaliczki w wysokości 30% wartości zamówienia na poniższy rachunek 85 1020 1169 0000 8602 0241 1908. 

Płatność

Płatność za zakupiony towar można dokonać:

- tradycyjnym przelewem, podając w opisie przelewu numer zamówienia
- przelewem natychmiastowym, po wybraniu banku w którym Zamawiający posiada konto,
- BLIKiem,
-
za pobraniem (płatność u kuriera przy odbiorze towaru)

- przy odbiorze osobistym w naszej siedzibie płatność: karta lub BLIK.

Dostępność produktów

Przy każdym z produktów podany jest orientacyjny czas, w jakim dany towar będzie gotowy do wysyłki.

Termin wysyłki 24 godziny oznacza, że towar znajduje się w magazynie i jest dostępny natychmiast.

Terminy dłuższe niż 24 godziny oznaczają, że towar dostępny jest w magazynie zewnętrznym i wysyłka odbędzie się, kiedy towar trafi do naszego magazynu (w ramach określonego przedziału czasowego).

Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, aby czas potrzebny na przygotowanie przesyłki oraz jej wysłanie ograniczyć do minimum.

Twoje konto - sprawdzanie statusu zamówienia

Status zamówienia można sprawdzić w zakładce "Moje konto". W tym samym miejscu jest także możliwa zmiana danych oraz adresu do wysyłki.

W przypadku pytań, uwag, wątpliwości w zakresie naszych produktów, prosimy o kontakt za pomocą poczty elektronicznej kontakt@homepalace.pl lub pod numerem telefonu: 782 412 771 przed złożeniem zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl